Securely and easily access and manage your records online with Iron Mountain’s inventory management and reporting.

Inventarisbeheer en rapportage

Uw documenten eenvoudig en veilig online raadplegen en beheren

Bedrijfsinformatie is onmisbaar voor zakelijke besluitvorming. Echter, al deze informatie paraat houden is ondoenlijk: dat zou waardevolle werkruimte innemen en een potentieel bedrijfsrisico vormen. Als u uw gegevens opslaat bij Iron Mountain, kunt u deze altijd raadplegen en blijft de informatie beschikbaar zo lang u deze nodig heeft. U kunt eindelijk:

  • Grip krijgen op uw informatiebeheer zonder de bijbehorende rompslomp.
  • Middelen beter benutten en in zee gaan met een partner die informatiebeheer voor u uit handen neemt.
  • Interne bedrijfsruimte die nu gebruikt wordt voor fysieke of elektronische informatieopslag herbestemmen, en uw informatie goed beveiligd extern opslaan bij een betrouwbare leverancier.

Wat u nodig heeft, is een strategie voor de toegang en het gebruik van uw documenten – verschillende documenttypes vereisen immers verschillende strategieën. Afhankelijk van uw informatie -soort, locatie en uw wens over de wijze om het nu en later te gebruiken- kan Iron Mountain u helpen bij het vinden van de juiste oplossing die aansluit bij uw specifieke bedrijfsbehoeften.

Iron Mountain Mobile app

  • 66%

    Meer dan de helft van de kenniswerkers geeft aan dat ze minstens 15% van hun dag besteden aan het zoeken naar informatie

    (Source: Delphi Group. “The High Cost Of Knowledge.” 2010.)

Inventory management and reporting customers  gain secure 24/7 access to their information with Iron Mountain ConnectTM.

Iron Mountain ConnectTM

U bewaart uw fysieke en elektronische bestanden niet voor niets. Daarin liggen de antwoorden besloten voor het voorwaarts opstuwen van uw bedrijfsresultaten. In onze complexe wereld waar alles en iedereen onderling verbonden is, creëert uw bedrijf voortdurend meer informatie dan u kunt beheren. Maar kunt u er wel op vertrouwen dat u informatie snel kunt vinden als dat nodig is?

Iron Mountain Connect™ is een online hub voor klanten die u ondersteunt bij het beheren van uw informatie. Gebruik deze tool om bestellingen te plaatsen, activiteitenoverzichten te genereren en uw inventarisgegevens te raadplegen, altijd en overal. Daarnaast kunt u gebruik maken van onze Iron Mountain® Mobile app. Hiermee heeft u alles altijd bij de hand en bent u altijd up-to-date over al uw fysieke opslag.

Gebruikers van onze online hub kunnen voor het beheer van hun externe documenten eenvoudig de benodigde functies koppelen.

Er zijn gedetailleerde How-To-Documenten en online trainingsmodules die u kunt gebruiken om snel vertrouwd te raken met de diverse functies van Iron Mountain Connect™. De training kunt u in eigen tempo doorlopen, dus u bepaalt zelf wanneer u zich in welk systeemonderdeel verdiept.

Software-kenmerken

De Iron Mountain Connect hub is uw gateway naar de innovatieve tools en technologieën die u nodig heeft om uw informatie te beheren. Afhankelijk van de diensten die u kiest, verkrijgt u toegang tot specifieke toepassingen.

Gebruik de lijst met mogelijkheden om vast te stellen welke toepassingen u nodig heeft om te voldoen aan uw zakelijke behoeften.

Ondersteunde toepassingen Kernmogelijkheden
Iron Mountain Connect
  • Toegang verkrijgen tot de benodigde tools en resources voor het beheren van uw archief.
  • Gebruik het contactformulier voor 24/7 assistentie door Iron Mountain.
  • Bekijk trainingen, video’s en tutorials voor hulp bij het beheren van uw informatie.
Iron Mountain Connect gebruikersbeheer
  • Beheer toegang tot applicaties en archieven en voorkom dat informatie in de verkeerde handen belandt.
  • Creëer, bewerk en beheer gebruikers en bevoegdheden binnen alle divisies, afdelingen en locaties.
Informatiebeheer
  • Vind snel de documenten die u zoekt met onze innovatieve search technology; plaats zoekopdrachten; dien opvraagverzoeken in; en bestel benodigdheden.
  • Verbeter het zicht op de performance van uw document- en informatiebeheerprogramma.
Rapportencentrum
  • Genereer Records Management-rapportages, zoals accountactiviteit, inventaris, document programma activiteiten, programmakosten en voor vernietiging in aanmerking komende documenten.
Inkooporderbeheer
  • Stelt gebruikers in staat om zelfstandig inkooporders aan te maken en te beheren. De ingebouwde wizard automatiseert stap voor stap het proces voor het aanmaken van de inkooporder, zodat deze alle vereiste gegevens bevat.
Training
  • Er zijn uitgebreide How-To-Documenten en Online Trainingsmodules die snel door de functionaliteit van het systeem heen loodsen. De training kunt u in eigen tempo doorlopen, dus u bepaalt zelf wanneer u zich in welk systeemonderdeel verdiept.

*Standaard services zijn gebaseerd op de reeks bedrijfsoplossingen die u heeft geselecteerd in uw serviceovereenkomst met Iron Mountain.

Houd deze lijst met features in de gaten voor toekomstige aanvullingen waarmee u uw informatiebeheerprogramma beter kunt beheren.

Meld u vandaag nog aan

Als u al een Iron Mountain Connect gebruiker bent, dan bent u klaar om uw informatie te beheren.
Inloggen
Als u nog geen account heeft, maak er dan een aan zodat u de Iron Mountain Connect hub kunt gebruiken.
0800 272 4433

Iron Mountain Mobile

Met de nieuwe Iron Mountain® Mobile app kunt u uw fysieke opslag eenvoudig overal volgen en beheren!

Blijf ook onderweg up-to-date!

Met de Iron Mountain® Mobile app bent u altijd up-to-date over al uw fysieke opslag. Met de app kunt u orders traceren en notificaties ontvangen over uw dossiers en leveringen.

Systeemvereisten
  • Apple® iOS 10+ or Android®; 7+ op uw smartphone of tablet
  • Een geldige Iron Mountain Connect gebruikersnaam en wachtwoord
  • Toegang tot Iron Mountain Connect Records Management en Track Orders-permissies gekoppeld aan uw gebruikersaccount.

Heeft u nog geen Iron Mountain Connect account?
Als u al een account heeft, kunt u de Iron Mountain Mobile app direct downloaden.

Als u nog geen account heeft, neem dan direct contact met ons op om vandaag nog een account te creëren!

woman using her phone

Klaar om te beginnen?

Als je al een Iron Mountain Connect account hebt, kun je de Iron Mountain Mobile app downloaden uit de Apple® iOS App Store of uit Google Play voor Android®.

Als je nog geen Iron Mountain Connect™ account hebt, heb je er een nodig om de app te kunnen gebruiken. Neem contact met ons op om vandaag nog verbinding te maken!

Iron Mountain Mobile app icon

Iron Mountain Mobile

Volg bestellingen en ontvang waarschuwingen over je archiefvoorraad via je smartphone.

Download on the App Store Get it on Google Play

De eerste stap is zo gezet

Bij het verzenden van dit formulier ga ik akkoord met de verwerking van mijn gegevens door Iron Mountain zoals beschreven in het privacy beleid van Iron Mountain. Indien u akkoord heeft gegeven op het ontvangen van marketing e-mails maar bedenkingen heeft, kunt u dat hier aangeven.

Neem contact op

paper and pen

Neem contact op

Vul dit formulier in en een specialist van Iron Mountain neemt binnen één werkdag contact met u op.
Ontvang een offerte
laptop profile screen

Inloggen en betalen

Log in of ontdek hoe u een account aanmaakt.
Aan de slag
customer service

Klantenservice

Krijg snel antwoord op uw vragen.
Krijg hulp
ringing telephone

Bel met sales

Bespreek uw behoeften met een van onze deskundige vertegenwoordigers.
0884254444

Software-kenmerken

De Iron Mountain Connect hub is uw gateway naar de innovatieve tools en technologieën die u nodig heeft om uw informatie te beheren. Afhankelijk van de diensten die u kiest, verkrijgt u toegang tot specifieke toepassingen.

Gebruik de lijst met mogelijkheden om vast te stellen welke toepassingen u nodig heeft om te voldoen aan uw zakelijke behoeften.

Ondersteunde toepassingen Kernmogelijkheden
Iron Mountain Connect
  • Toegang verkrijgen tot de benodigde tools en resources voor het beheren van uw archief.
  • Gebruik het contactformulier voor 24/7 assistentie door Iron Mountain.
  • Bekijk trainingen, video’s en tutorials voor hulp bij het beheren van uw informatie.
Iron Mountain Connect gebruikersbeheer
  • Beheer toegang tot applicaties en archieven en voorkom dat informatie in de verkeerde handen belandt.
  • Creëer, bewerk en beheer gebruikers en bevoegdheden binnen alle divisies, afdelingen en locaties.
Informatiebeheer
  • Vind snel de documenten die u zoekt met onze innovatieve search technology; plaats zoekopdrachten; dien opvraagverzoeken in; en bestel benodigdheden.
  • Verbeter het zicht op de performance van uw document- en informatiebeheerprogramma.
Rapportencentrum
  • Genereer Records Management-rapportages, zoals accountactiviteit, inventaris, document programma activiteiten, programmakosten en voor vernietiging in aanmerking komende documenten.
Inkooporderbeheer
  • Stelt gebruikers in staat om zelfstandig inkooporders aan te maken en te beheren. De ingebouwde wizard automatiseert stap voor stap het proces voor het aanmaken van de inkooporder, zodat deze alle vereiste gegevens bevat.
Training
  • Er zijn uitgebreide How-To-Documenten en Online Trainingsmodules die snel door de functionaliteit van het systeem heen loodsen. De training kunt u in eigen tempo doorlopen, dus u bepaalt zelf wanneer u zich in welk systeemonderdeel verdiept.

*Standaard services zijn gebaseerd op de reeks bedrijfsoplossingen die u heeft geselecteerd in uw serviceovereenkomst met Iron Mountain.

Houd deze lijst met features in de gaten voor toekomstige aanvullingen waarmee u uw informatiebeheerprogramma beter kunt beheren.

Meld u vandaag nog aan

Als u al een Iron Mountain Connect gebruiker bent, dan bent u klaar om uw informatie te beheren.
Inloggen
Als u nog geen account heeft, maak er dan een aan zodat u de Iron Mountain Connect hub kunt gebruiken.
0800 272 4433