Behind the Mountain: Lisa Dokter

Blogs en artikelen

Behind the Mountain stelt de mensen aan u voor, die samen werken om u te helpen de meeste waarde uit uw informatie te halen. Dit zijn de mensen die elke dag een stapje extra zetten en Iron Mountain maken. Als eerste stellen wij aan u voor: Lisa Dokter, Operational Process Manager Benelux

12 augustus 20217 min
Behind the Mountain: Lisa Dokter

Behind the Mountain : Lisa Dokter, Operational Process Manager, Benelux

Ik ben sinds november ‘Operational Process Manager Benelux’, dit betekent dat ik verantwoordelijk ben voor alle uitzonderlijke projecten binnen de operatie. Dat varieert tussen maatwerk oplossingen voor grote klanten, maar ook interne projecten die onze werkmethodes optimaliseren, zoals nieuwe diensten, rapportages etc. Zo heb ik mij afgelopen jaar onder andere bezig gehouden met een enorm project voor een grote regering organisatie, waarbij wij onze interne systemen hebben aangepast, zodat we zo goed mogelijk konden voldoen aan de behoeftes van de klant.

Ik werk nu 10 jaar bij Iron Mountain. Ooit ben ik begonnen als Customer Service Supervisor, maar die rol werd al snel uitgebreid met het ondersteunen van operatie als ‘Subject Matter Expert’. Dit is later een vaste rol geworden, waar ik de kennis drager was van alle processen & werkwijzen. Later ben ik gegroeid naar mijn huidige functie als ‘Operational Process Manager Benelux’. Een van de redenen waarom ik zo graag bij Iron Mountain werk is de vrijheid die het bedrijf mij geeft om mijn werk vorm te geven en zo ook onze klanten het beste te helpen.

Binnen mijn functie geniet ik van het klant contact in combinatie met het verbeteren van onze processen. Het grootste doel van mijn werk is de klantervaring verbeteren op grotere schaal.

Een van de projecten waar ik zelf heel trots op ben, is een systeem wat wij afgelopen jaar, samen met onze klanten hebben geïmplementeerd. Binnen dit project hebben wij onze transport goed geëvalueerd en is er een nieuw systeem ontstaan waarbij wij niet meer iedere dag, maar een aantal keer in de week langs gaan bij onze klanten en daarnaast digitale oplossingen aanbieden. Mede door de implementatie van een nieuw systeem en de samenwerking met onze klanten, hebben wij onze stempel op het milieu een heel stuk verkleind.

De beste tip die ik onze klanten zou willen meegeven stamt uit het de tijd waar ik nog IMConnect trainingen gaf, en is nog steeds iets wat ik mijn klanten probeer mee te geven. Als je gaat verhuizen, dan organiseer je je dozen en schrijf je op de buitenkant van de doos waar je de wijn opener kan vinden voor de eerste avond in je nieuwe huis. Als je op elke doos ‘Keuken’ schrijft, dan moet je elke doos openen. Dit vertaald naar Iron Mountain, het belang van goed archiveren en het koppelen van MetaData aan het archief wordt vaak onderschat. Hoe fijn is het dat jouw collega's een document over 10 jaar nodig hebben, zij gelijk weten waar die gevonden kan worden. Dit scheelt stress, geld en vertraging.

Elevate the power of your work

Get a FREE consultation today!

Get Started