
Scanservices
BEHEER SNEL EN EENVOUDIG POST IN UW ORGANISATIE
Het coronavirus zorgt ervoor dat veel bedrijfsprocessen anders lopen dan normaal. De toegang tot kantoren is beperkt, waardoor veel werknemers noodgedwongen vanuit huis werken. Toch wordt belangrijke post van bijvoorbeeld de Belastingdienst, uw bank of leveranciers nog op kantoor afgeleverd, waar uw teams er geen toegang toe hebben. Het is van essentieel belang dat u toegang heeft tot deze belangrijke documenten en u zoekt daarom een oplossing die snel kan worden geïmplementeerd.
Onze Digital Mailroom-experts zetten hun expertises op het gebied van scannen, infrastructuur en opslaan in de cloud in om uw organisatie toegang te geven tot uw essentiële poststukken. U krijgt centrale toegang tot al uw post, uw medewerkers krijgen toegang op afstand en u verbetert direct uw informatiebeheer, beveiliging en privacy.
HOE DE EMERGENCY DIGITAL MAILROOM WERKT
In crisistijd, zoals nu met alle maatregelen rondom het coronavirus, bieden wij onze klanten een Emergency Digital Mailroom aan. Met deze dienst heeft u continu toegang tot de inkomende post in uw organisatie. Zodra deze poststukken zijn gedigitaliseerd, zijn deze toegankelijk via ons cloudopslagplatform Iron Mountain Insight Essential Edition.
U kunt rekenen op onze ervaren scanexperts die alle benodigdheden hebben om te scannen, indexeren en een kwaliteitscontrole uit te voeren zodat de scans altijd aan uw eisen voldoen.

VOORDELEN VAN DE EMERGENCY DIGITAL MAILROOM
Iron Mountains Emergency Digital Mailroom is een abonnement dat uw organisatie toegang tot uw fysieke post op afstand geeft. Dankzij deze dienst kunt u:
DIGITAL MAILROOM
Ook als het geen crisistijd is, kunt u onze Digital Mailroom gebruiken om uw organisatie te transformeren naar een meer digitale manier van werken. Deze dienst is voor fysieke en elektronische informatie en biedt mogelijkheden zoals het routeren en uploaden van post in uw geautomatiseerde bedrijfsprocessen en backend-systemen zoals uw Enterprise Resource Planning (ERP).
BLOKKEER DE PAPIERSTROOM VOORDAT DEZE BINNENKOMT
Krijg meer controle door het automatiseren van uw inkomende papieren post. De Digital Mailroom is een geautomatiseerd postsysteem dat documenten 'on the fly' scant en indexeert en de postdistributie binnen uw organisatie automatiseert. Beheer zowel de papieren als de elektronische post via hetzelfde proces zodat u kunt standaardiseren en het risico op niet-naleving van het beleid van de organisatie kunt beperken. Verhoog de efficiëntie en de documentcontrole met postkamerautomatisering.
Met de Digital Mailroom kunt u:
- De beslissingstijd verkorten
- Gegevens nauwkeuriger registreren
- Uw klantenservice verbeteren
Lees meer over Digital Mailroom in onze samenvatting
Onze Dienstverlening

Platform data protectie: Iron Cloud™, samen met Carbonite

Iron Mountain InSight TM

Opslag van documenten en media
Hulpmiddelen

Richtlijnen voor informatiebeveiliging en archiefbeheer voor thuiswerkers

Iron Mountain InSight® Essential Edition Solution Brief

Thuiswerken tijdens de Coronacrisis: 5 tips om de communicatie van uw team compliant te houden

PERSOONLIJK CONTACT MET VIDEO CALLS
Laat uw gegevens achter. Een specialist van Iron Mountain neemt direct contact met u op om een afspraak voor een video call in te plannen. Ervaar zelf het gemak van een persoonlijke afspraak op afstand!
- Snel én makkelijk contact
- Efficiënt; achter je laptop
- Waar en wanneer het u uitkomt