Wat u moet doen voordat u gaat digitaliseren

Whitepaper

Het is verstandig om bedrijfsprocessen te digitaliseren waarbij veel te veel papier wordt gebruikt.

2 september 201512 min
Wat u moet doen voordat u gaat digitaliseren

Als u snel en eenvoudig toegang hebt tot uw gegevens, kunt u klanten sneller de juiste service bieden en kunnen uw teams belangrijke gegevens delen. Hoe u zich voorbereidt op digitalisering kan het verschil betekenen tussen succes en mislukking. Als er een scanproject moet worden uitgevoerd, is het verstandig om onze checklist te downloaden.

Elevate the power of your work

Get a FREE consultation today!

Get Started

Zeven dingen die u kunt doen om uw digitaliseringsproject tot een succes te maken

Het is verstandig om bedrijfsprocessen te digitaliseren waarbij veel te veel papier wordt gebruikt. Snelle en eenvoudige toegang tot uw gegevens kan immers uw klantenservice verbeteren, het gemakkelijker maken om documenten te delen en mensen helpen hun werk efficiënter te doen. Maar dat betekent niet dat digitalisering gemakkelijk gaat of altijd slaagt.

1: Kies met zorg

Documenteer uw huidige bedrijfsprocessen om te bepalen waar digitalisering kan leiden tot meer efficiëntie en waar de implementatie gerechtvaardigd is. De keuze voor een enkel bedrijfsproces kan een goede eerste stap zijn. Houd er rekening mee dat de kosten van het scannen van een kubieke meter archief ongeveer gelijk zijn aan die van 20 jaar opslag van dezelfde kubieke meter; u kunt overwegen om alleen nieuwe documenten te scannen en de documenten die u vaak gebruikt.

Dit e-book biedt antwoord op deze vragen. Klik op "DOWNLOAD" om de gids als pdf te bekijken.