Als Facility professional weet u hoe belangrijk het is om te kunnen rekenen op een betrouwbare partner voor het archief- en documentbeheer van uw organisatie.

Outsourcing van uw archiefbeheer zorgt ervoor dat u het gebruik van uw bedrijfsruimte kunt optimaliseren, kosten kunt verlagen en tegelijkertijd toegang tot uw informatie krijgt wanneer u dat nodig hebt. En dat allemaal volgens de wet- en regelgeving.

Onderstaand treft u enkele E-books aan die u en uw organisatie kunnen helpen om beslissingen te nemen op het gebied van archief- en documentbeheer.


5 manieren om kosten te reduceren door efficiënter documentbeheer

Deze ‘best practice’ identificeert 5 manieren om tot significante kostenbesparing te komen op het gebied van documentbeheer, terwijl uw bedrijf kan blijven vertrouwen op een goede informatievoorziening en toegang tot uw documenten.

Download ons E-book

Hoe kiest u de juiste leverancier voor uw informatiebeheer?

Met één leverancier kunt u kosten besparen, de efficiency verhogen, processen optimaliseren én de naleving van wet- en regelgeving waarborgen.

Gebruik onze checklist als hulpmiddel bij het selecteren van de juiste leverancier die het beste bij uw organisatie past.

Download checklist

Hoe meet u het succes van uw informatiebeheerleverancier?

Als facility professional is het uw verantwoordelijkheid om de juiste informatiebeheerleverancier uit te kiezen voor uw organisatie.

Dit moet een leverancier zijn die u helpt om kosten te verlagen, risico’s te beheren en te voldoen aan wetgeving. Daarnaast moet uw leverancier u ook ondersteunen bij uw commerciële plannen en de strategie van uw bedrijf.

In dit E-book ontdekt u de business value van uw leverancier middels het instellen van overeengekomen succesmaatstaven in de vorm van KPI’s.

Download ons E-book

Ons portfolio aan oplossingen omvat archief- en informatiebeheer, digitalisering van documenten en processen, extern beheer van back-up tapes en veilige vernietiging.