Informatiebeheer werkboek

Wilt u kosten besparen? Wilt u beter zicht hebben op de bewaartermijnen van uw documenten?

En hoe zit het met compliance binnen uw organisatie?

In dit eenvoudig toe te passen werkboek wordt u in vier heldere stappen begeleid naar een verbetering van opslag en beheer van uw informatie. Na inventarisatie van uw eigen situatie kunt u een business case opstellen om uw medewerkers te overtuigen van het belang van goed informatiebeheer.

Het is een hulpmiddel wat u op maat kunt aanpassen aan uw organisatie en de bijbehorende informatie-uitdagingen waar u tegenaan loopt.

Gebruik het werkboek ook om de verborgen kosten van informatie-opslag te vinden en analyseren.

En vervolgens kunt u het inzetten om te ontdekken hoe u een nieuwe en zeer effectieve strategie kunt opstellen die een digitale transformatie kan ondersteunen.

Ons informatiebeheer werkboek omvat:

  • Interactieve tools en calculators die u helpen om kosten in te schatten én besparingen te vinden
  • Een leidraad om uw ‘informatie inventaris’ in kaart te brengen
  • Begeleiding bij het definiëren en implementeren van beleid

Het werkboek voorziet u ook van links naar onze how-to-guides. Zo kunt u direct starten met het vinden van mogelijkheden om kosten te verlagen en tegelijkertijd uw informatie efficiënter te beheren.