Gebruik onze gratis tools en hulpmiddelen om uw programma voor records management te versnellen

Koppel uw informatie-uitdagingen aan onze deskundigheid om uw business case voor informatiebeheer te laten slagen.

Zijn papieren documenten een vertragende factor voor uw bedrijfsprocessen?

Gaat er tijd verloren door het zoeken naar informatie? Het digitaliseren van uw documenten kan uw processen versnellen en uw bedrijf niet alleen efficiënter, maar ook aantrekkelijker voor klanten maken.

Breng uw bedrijf verder met digitalisering.

Verspilt u ruimte en geld aan archiefopslag?

Wordt te veel kantoorruimte gebruikt voor de opslag van papieren documenten? Wordt het vinden van documenten steeds moeilijker? Met het veilig extern opslaan van documenten verlaagt u uw kosten en bent u af van de dossiers die u niet dagelijks nodig hebt.

Bespaar op kosten en kantoorruimte.

Is uw archief een probleem geworden?

Bewaart u te veel documenten? Weet u niet zeker welke records vernietigd kunnen worden? Hanteer een beleid met bewaartermijnen om te bepalen welke documenten u moet bewaren en wat veilig vernietigd kan worden.

Verlaag het volume van uw archief.

Inconsistent beleid voor records management?

Voelt u zich onzeker over het goed doorstaan van een eerst volgende audit? Wordt het beleid voor informatiebeheer genegeerd? Kader uw records management opnieuw in door medewerkers bewust te maken van de belangen en het beleid hiervoor centraal te stellen.

Creëer een consistent informatiebeleid.